lördag 21 september 2013

Från Handelslabbet - Tanja Olsson

Jag är en person som behöver ha saker framför mig, gärna fysiskt på papper eller på en whiteboard så man kan ta ett steg tillbaka och titta på sina ideer. Så igår förbrukade jag nog all färg i whiteboardpennorna - men vilken skön känsla det är att få ut sina ideer. 

Förutom all kreativ energi som måste ut, så arbetade jag också med ett av Handelslabbets företag: Hemtex. Idag kom det massor av produkter från Hemtex för att fylla upp labbet. Just nu funderar jag på vilken pilotstudie som ska göras och hur tekniken kan byggas upp för att hjälpa till att svara på problemställningen.

Tanja Olsson

Tycker om att prata också ;) så jag slängde ihop ett litet klipp om min upplevelse en "vanlig" dag på högskolan och med SIIR-gänget. Här är länken.

//Tanja Olsson

1 kommentar: