söndag 9 september 2012

Hur många läser bloggen?

Nu har jag äntligen vågat titta på statistiken för den här bloggen och noterar med glädje att det är många som följer den! En majoritet är förstås forskare och lärare på Högskolan i Borås, men vi har också en hel del externa "prenumeranter" och ganska många "ströläsare". Vi ser fram mot ännu fler som läser och följer oss när vi får ut vår blogglänk på andras bloggar. Eftersom ett stort intresse för oss här på SIIR är e-handel så kommer vår länk att finnas med på Postens e-handelsblogg (E-handelsbloggen.nu). Vi tackar Arne B Andersson som lovat hjälpa till med det här:-) och ser fram mot att få ännu fler läsare som följer oss när det gäller e-handelsforskningen!



Loggan har Anna Olsson på Cult Design gjort och layout och text på helheten står Camilla Carlsson för








Apropå blogg och e-handel så går mina tankar osökt vidare till en mer gränslös och internationell nivå. SIIR har börjat bygga upp ett register med forskare inom retailfältet på landsnivå, universitetstillhörighet samt kontaktuppgifter. Om projektet faller ut till belåtenhet så överväger vi att låta det bli tillgängligt för alla som har ett intresse för handelsforskning, hållbarhet och innovationer.

//M Sundström 

2 kommentarer:

  1. Jag läser detta :) Det behövs fler såna här bloggar tycker jag så fler lärs upp inom området. Ska länka till det från mina sidor på Sigmas e-handelsblogg med (där jag skriver korta inlägg med lite allamöjligatankar)

    SvaraRadera
  2. Kul. Jag ska titta på Sigmas e-handelsblogg också//

    SvaraRadera